Thursday, February 5, 2009

ari yg tension

Hasil perahan otak Nliana pada 1:22 AM

salam

huhu

arini merupakan ari yg amat tension...hurm...agak tension gak la...penat wat asaimen..skali x ley nk anta sbb file dlm pendrive aku abis ilang disebabkan virus yg durjana...kuang asam pnye virus...aku tau la ko lapar pon tp jgn la mkn fail aku!!!!!!menci ngan virus ni

nasib en rosli mcm x kisah...dia ckp group aku dia kecualikan utk anta arini & present esok...emmm...x tau la...klo aku sempat siapkan bley la anta esok...tp skng ni tgh bertungkus-lumus nk siapkn yg farah pnye sbb yg dia pnye xde dlm simpanan aku...dlm pendrive dia pon xde...nasib la yg laen ade dlm simpanan...klo x ,masak la jgk nk siapkn sumenye mlm ni...

emo gurl on chair...

0 insan berkata-kata:

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review