Friday, May 1, 2009

at last

Hasil perahan otak Nliana pada 9:00 PM
at last???
huhu
hanya tinggal satu paper je lagi untuk sem ni
but i really hope that paper ni x hampeh mcm 2 paper yg dah lepas tu
nak tau ape?
differential equation ngan insurance

DE tu dah tau2 la cmne...tgk front page...answer 4 question only...kira ok la 2 jam je...aku pon start la pilih soklan yang aku agak2 reti buat...tgh best2 wat soklan 1st...tbe2 ade announcement..."perhatian kpd pelajar yg mengambil kursus differential equation, sila jawab semua soklan ye"...aku yg tgh fokus ni terus bersila pas dgr announcement tu...sabo je la...maka aku pon jawab la mana yg aku tau....sekerat2 lak tu..

insurance...subjek kegemaran aku...aku x jangka langsung nak naek life insurance dlm objektif...gle bapak pnye banyak...aku rasa walaupon aku dapat carry mark paling tinggi dlm subjek ni...peluang nk dpt A tu x tau la..

upcoming paper ni...financial management...x tau la soklan dia cmne...5 soklan jawab dlm mse 2 jam x silap aku...x ley nk bayang la soklan dia cmne...oklan midsem pon bley tahan...tambah2 la final

0 insan berkata-kata:

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review