Friday, July 3, 2009

keaskitan itu datang kembali

Hasil perahan otak Nliana pada 11:06 PM
sebelum tido aku sje je nk post entry ni...migrain aku datang balik...last aku kne mse minggu taaruf...penat sgt kan...lepas tu maybe disebabkan perubahan cuaca kot...terpaksalah aku telan ubat supaya aku bley tdo ngan tenangnya...

semasa entry ni ditaip...kepala aku makin sakit...makin berat...makin pusing...dan aku rse nak termuntah yg teramat sgt...mmg mual sgt2 la tyme ni...aku pon x sure npe tb2 bley migrain mlm ni...aku xdela minum teh ke kopi ke nescafe ke...mkn daging lg la x...hurmmm....maybe mse mkn td pak cik cafe tue letak MSG byk kot...

nti2 aku akan bagi info pasal migrain plak ye pada sape2 yg x tau migrain 2 ape...

ok la...nk tdo...sakit sgt ni...dah x tahan rsenya...nk g carik ubat yg ntah ktne aku letak...

nyte...salam

0 insan berkata-kata:

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review