Saturday, August 8, 2009

aku sedang sakit

Hasil perahan otak Nliana pada 2:18 AM
salam semuanya...harap2 sume yg tgh membaca blog ni sihat2 la ye...emmm...adalah dimaklumkan bahawa aku tgh sakit sekarang ni...mggu ble ntah aku sakit gak tp dah lega tapi sekarang ni aku sakit balik...demam la maksud aku...emmm...aku pon x tau npe tp dah bnde nk jd kan...

takut jugak la aku sbb sekarang ni kan tgh kecoh betul pasal h1n1...serius aku takot...kat kampus ni pon dah ramai yg kne kuarantin...

kul bpe ntah...aku kol mak aku...gtau yg aku demam balik...mak aku dah risau dah...pastu aku gtau la aku gatal tekal,sakit kat bahagian dada...cm susah gak nk bernafas tp aku x de la selesema...batuk pon sket2...trus sore mak aku jadik len...aku pon bley rse la perubahan sore mak aku yg x ceria slps aku gtau dia sume

huhu...aku pon x sampai ati nk gtau kat maka aku yg aku sakit...mne la tak...selalu klo aku sakit,aku akan manage sume sendiri...maklumlah nama pon dok ostel...mmg jarang la mak aku dapat jaga aku masa aku sakit...sume kne pandai2 seniri...

aku harap la yg aku xde la sakit teruk...cukup la setakat demam biasa...mungkin esok aku akn pegi jmpe dr...

0 insan berkata-kata:

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review