Sunday, August 2, 2009

angan2 yg mgkn menjadi kenyataan

Hasil perahan otak Nliana pada 2:24 AM
suka sebab comel








australia...negara yg pd aku gak menarik...org len x tau la plak kan...sebenarnya aku nk sgt g sne...dah lme...time aku kecik2 g...x tau la npe...mle2 ingat nk g mkn angen je...pas2 terpk plak nk g blaja kat sne...tp smpi skng ni hampeh...ble la ntah aku dpt g sne...mmg aku nk g sgt2 pon...agak2 klo minx nk p honeymoon kat sne,laki aku nk ke x ek?haha...xtau la...aku blom kawen g...kre ok la tu ek...salah satu hantaran...pakej honeymoon ke australia...haha...sebenarnya aku po dah lpe pasal australia sebenarnya...tp tbe2 sarah plak bg kitorang kangaroo n bear yg dia bli mse g sne dlu...lg2 la aku terpk pasal australia...wait 4 me...i'll be there!!!!!!















wah...suzuki swift...aku mmg minat gle ngan kete ni...sbb dia cumil cam aku gak...ahax...xtau npe aku ske sgt...1st time tgk tros ske...cm org kata...love at the 1st sight...ble aku jmpe je kete ni kat mne2,mmg keterujaan aku sgt2 ketara...cuma mmbe2 aku je yg tau cmne...hehe...tp harga dia bapak pnye mahal la...ntah ble la aku bley dpt kete ni...huhu











0 insan berkata-kata:

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review