Tuesday, August 18, 2009

lagi2 busan

Hasil perahan otak Nliana pada 5:35 PM

1. Adakah anda suka blogging? Kenapa?
~ske sgt...pas tgk cite kayangan...emmm....bley wat luahan ati lam ni...mcm2 g la and then ley tambah kwn bru

2. Blog siapa yg anda selalu skodeng? Nyatakan 5 (buat masa ini)
~pak nil
~cik siti
~mujahid si senior
~ mar
~adilah

3. Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda ? Yang boleh menyayangi anda sepenuh hati ?dan Siapakah org itu ?
~of course i do!!!!!
org yg telah ditakdirkan utk aku la

4. Siapa nama anak anda nti..hik3 boi sorg n gurlz sorg.. tak nak manyak2
~emmm....x tau la...x pk lg pon

5. Pernah tak cinta anda tidak di balas?
ntah...da lpe la cte lme2 ni...jgn dok ty la

6. Ciri2 idaman bf/gf anda? Nyatakan 5
~pandai buat aku gelak
~romantik
~de janggut sket(mpk sggh ensem...hihi)
~tinggi
~ske nyanyi2 kat aku

7. Pada umur berapakah anda merancang untuk berkahwin?
~emmmm...aku x pena terpk

8. Nak berapa anak?
~4 dah la kot...hehe...but depend kat rezeki yg Allah bg

9. Lucky person yg anda ingin tag
~xde mood nk tag org len...aku sje je wat...ske2

0 insan berkata-kata:

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review