Monday, August 24, 2009

pulau sayak@210809

Hasil perahan otak Nliana pada 5:48 PM
last day before puasa...kitorang satu famili ngan mak teh aku and anak dia p mkn2 kat pulau sayak...mkn mee udang...tempat tu mmg peberet aku ngan mak aku...aku plak mmg ske sangat ngan pantai...kre mmg kne btl la tempat tu ngan jiwa aku ni...







mak and ayah aku...ingat nk snap je gmbo diorang...skali mak aku da pusing...








cousin aku...anis...4 tahun...sangat ske makan udang...huhu...aritu sje dia makan 3 ekor udang yang mmg boleh tahan besar...selera makan budak ni mengalahkan aku









bila dah tinggal separuh dari mee tu...baru aku teringat nak amek gambo...dah x cantik la rupa dia...masa org tu anta...cantik je dia susun udang atas mee tu...ade 5 eko udang sume...mmg beso la udang2 dia





close up sket...mmg sedap gle la...

mee udang ni mmg peberet aku ngan mak aku...ngan udang yg fresh and beso...mmg mengenyangkan...

alhamdulillah

3 insan berkata-kata:

siti_z0wiah said...

testing...testing 1 2 3....

hehe... bleh p0n.

Noor Liana Johari said...

yuhuuuuu
berjaya!!!!!!!

Anonymous said...

sedapnye!!!!!!!!!!!!!!
nk kna p gak la lagu ni

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review