Sunday, August 2, 2009

rindu kat sume org

Hasil perahan otak Nliana pada 10:48 PM
bencinya...xley nk upload gmba...x larat la aku nk tggu dia loading...wat saket ati aku jerk...

rindu r kat sume org...huhu...rse cam nak balik umah je skng ni...

  • mak...rindu sgt kat mak...even ari2 dgr sore mak kat phone tp rindu gak sbnrnye(smbl nanges)...huhu...even aku mmg slalu terpisah ngan famili tp dlm ati ni tuhan je yg tau...mak...org syg mak
  • ayah...rindu gak kat ayah...even aku mmg x rapat ngan ayah aku...tp x bermakna aku x syg dia...aku syg ayah aku cuma aku x tunjuk je...ble nk blek cni je air mata jatuh gak ble salam ngan ayah aku...ayah...org pon syg ayah gak...
  • adik...org pon rindu kat ank gak...org rindu r nk borak2 ngan ank lme2 mse tgh2 mlm...rindu r nk gado2 ngan ank...rindu r nk curik2 kua umah g cs tgk wayang...rindu la sumenye...
  • anis...adik aku yg tersgt comel(cm kak dia gak la) dan tersgt2 pandai...rindu nk maen2 ngan dia...ble ngan dia aku rse cm aku jd bdk2 blek...best sgt maen2 ngan dia...siap la...aku blek ni...aku pelok2 dia...

dah la skng ni kat ostel dah de suspek h1n1...lg2 la aku teringat nk balek umah...rindu kat sume org!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 insan berkata-kata:

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review