Saturday, August 29, 2009

semalam ku terlupa

Hasil perahan otak Nliana pada 11:34 PM
salam ramadhan buat semua



sila bce tajuk entri ini menggunakan lirik melodi lagu 'semalam ku bermimpi' by hail amir and uji rashid....lalalala



semalam aku terlupa nk wat byk bnde...sbb da ngantuk sgt...pas aku post entri semlm iaitu gmba cikgu aku yg diminta oleh cik siti aku trus tertdo...antaranya ialah;

  • aku lpe nk bukak lens....oh my!!!!!!!semlm aku tdo pakai lens...huhu...cian mata aku

  • aku lpe nk abeskan nasik yg tggl lg separuh yg mne separuh lg aku mkn mse time bkk posa...oh my!!!!membazir betul la budak kecik ni

  • aku lpe nk bkk bursa malaysia...hasrat di hati aku,aku nk abeskan wat report investment semlm gak tp hampeh

  • aku lpe nk selimut...mmg menggigil kesejukan la aku mse bangon tdo pg td...aku kn x tahan sejok

  • aku lpe nk kunci jam...maka hasilnya aku x bangon sahur pon pg td...nasib la arini x memerlukan aku utk bergerak merata-mata

sekian sahaja bebelan untuk arini....trimas

2 insan berkata-kata:

siti_z0wiah said...

abis la kl0 lupa segala.

haha.

Noor Liana Johari said...

tau xpe
sedar2 cm org ilang kucing je
haha
naseb bek la pg tu sabtu
selamat la sket

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review