Sunday, August 2, 2009

xde sape nk bg ke?

Hasil perahan otak Nliana pada 2:44 AM





cumilnye bear2 ni...sedapnye klo pelok...tp xde sape ke nk bg?huhu...nk bli mls sgt sbb kne kua duwet...hehe...betapa kedekotnya pompuan ni...tp klo org bg,len sket...hehe...tmbh2 la klo yg tersyg bg...hehe...tp mak aku ckp...wat perabih duwet je bli mende2 cmni...wat mkn lg bek...jgn arap la mak aku nk blikan...emmm...ble agaknye nk dpt ek?dah la bear kesayangan aku yg mak teh aku bg dah melayang kat org len...syg woooo kat bear tu...dr kecik aku kwn ngan dia...tup2 sdp je mak aku kasik kat kazen aku...ni sume gara2 nk pindah umah 6 taun yg lepas...owh my bear...i miss u!!!!!next bear yg aku bli ialah mashimaro...bli kat kelantan...jauh woooooooooo aku bli...hehe...syg gak kat mashimaro...sdp dia lembot sgt...sedap dipelok...tp bear tu dah x cumil sbb dia slalu menjadi mangsa deraan aku yg gak kejam ni...sbbnye dia slalu menjadi mangsa utk aku melepaskan geram...huhu...cian mashimaro aku...lepas ni tgk la...klo aku ade duwet lebey aku bli la bear baru...






0 insan berkata-kata:

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review