Friday, December 25, 2009

ketika ini

Hasil perahan otak Nliana pada 7:29 AM
salam semuanya...dah lama aku x membebel kat blog yg kiut lg miut seperti tuan dia jgk...MyEm0.Com

sudah la perasan sket2...MyEm0.Com

bkn ape...mls gle nk update...mls gle jgk nk menaip n mengarang ayat


cuti sem 5 pon da nk abes da...esok mlm da nk blek nilaiMyEm0.Com

oh ye...result exam da kua aritu...aku pon ngan wat2 tabah bkk la ewadi nk check result...alhamdulillah la...result aku utk sem ni naek ngan byknye...MyEm0.Comcme aku cm x cye je math stat aku tu...aku rse aku da wat yg terbaek dah aritu...emmm...dah rezeki nk dpt byk tu je...huhu


sepanjang cuti ni pon xde wat pape...dok umah je...dan aku jge tlh berjaya mendapat lesen kete...dua kali lak tu amek test sbb mse test first tu aku fail kat bukit...menggelabah sbb x ley angkat handbrake lalu kete tu ngan best undur ke belakang...MyEm0.Combut mse secnd test tu bru la lulus sme...dah lme nk amek tp asyik tangguh2 je...last2 kne pkse gak...harharhar



pastu dok umah pon sibuk ngan ASRiM...kejap2 kol org tu...kejap2 kol org ni...email pon bley tahan la byk...pening jgk wat keje2 cmni...tp aku agak terkilan gak la ngan seseorg...mmg la aku ade experience psl keje2 cenderamata ni tp keje2 yg aku wat sblm ni mmg simple gle n x memeningkan pala otak aku...aku slalu la msg2 pompuan ni ape2 yg aku xtau...cme yg x bestnya...dia bkn nk reply sgt pon...huhu...dah nme pon aku x reti...sbb tu la aku ty...ish...ade gak org cmni...dah org xtau tu tlg jela...bkn utk aku...utk ASRiM gak...pastu bdk2 yg skali ngan biro aku ni...mcm2 kerenah ade...asal minx tlg sket je...ade jela alasan...sibuk la...kazen tunang la...kazen nk kawen la...bek x yah ade team...klo cmtu bek aku wat keje sorang2 je...huhu...luahan perasaan semata2MyEm0.Com

0 insan berkata-kata:

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review