Friday, May 14, 2010

menangis lg

Hasil perahan otak Nliana pada 1:22 AM
aku saket...aku x sihat...mcm2 yg aku pk...dh mkn ubat pon tp masih saket lg...terasa nk muntah tp x ley nk muntah...dats y rse saket sgt...sgt saket...

mlm ne menangis lg...sbb dia...aku sgt terkilan dgn dia...aku rse kali ne mmg aku akn denga nasihat kwn2 aku...maaf kwn2...selama ne aku x denga nasihat korang tp pasni aku akn wat sume tu...aku dh penat...aku dah lelah...aku dah letih...mgkn ini adalah jln yg terbaek utk aku pilih...mybe we're not meant to be together...

abg aidil mrh aku ptg td...maaf abg...adik dh xtau nk wtpe...adik akn ikot nasihat abg...thnx abg

3 insan berkata-kata:

BillyNain said...

kamu...moga tabah okey
betul nasihat kwn2 kamu tu...bercinta seperti bermain layang2,adakalanya kita perlu tarik, adakalanya kita perlu lepaskannya...dan bila kita melepaskan sesuatu, bukan bermakna kita seorang looser...percayalah ikan di lautan bukan seekor,kumbang pun bukan hanya satu..there is someone better for you somewhere out there....

Noor Liana Johari said...

big bro...kamu sgt jiwang...hehe...btw...tqsm

BillyNain said...

ahaha...sedang mengasah bakat utk jd penulis :)

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review