Monday, May 10, 2010

update

Hasil perahan otak Nliana pada 8:30 PM
salam...dah lama x update blog sebab MALAS sgt...lagipon xde idea nak mengarang panjang2...sekarang ne pon dah ade kat kedah...sampai ari sabtu pagi...awal pulak tu sampai...dalam kul 4 cmtu la sampai...laju sangat kot driver tu bawak bas...aku mana nak sedar sebab dah hanyut tido...penat sangat angkat barang petang tu


sebelum balik aku ada jumpa along ari khamis tu kat times square...first time ever keluar kl sorang2...cuak gak la sebab selalunya aku keluar kl berteman...tapi nasib la selamat pergi dan balik...seriously, thanks a lot kat along sebab keluar aritu...never forget the day...060510...rasa macam x yah nak story kot...biar setiap memori indah tu terpahat dalam hati aku dah la...


sampai2 umah je terus mak ajak keluar...nasib baek dah selamat membuta (ayat along) dalam bas...mula2 p umah sewa diela...cian budak tu demam...esok dah la exam...ajak balik xnak plak...xtau la dia makan ubat ke x...sebab perangainya sama je ngan aku...malas mkn ubat...pastu balik kg amek buah pelam...best2!!!!sampai kg ada paksu ngan maksu...lama sangat x jumpa paksu tapi aku x banyak cakap pon ngan paksu..farish banyak sembang dengan aku...yela, aku ne banyak abeskan masa kat n9...so mmg jarang la nak jumpa dia...dah pandai cakap dan banyak sangat cakap sampai x larat nak layan


otw nak balik kg tu ayah bukak radio...time tu ada ceramah agama...ustaz ramli, bekas pengetua sekolah aku dulu...cerita pasal kawen...huhu...arini xde keje, xtau nak wtpe...bukak tv9, ade pulak cite pasal cari menantu...huhu...bab kawen lg...nk kawen la cmne...haha

3 insan berkata-kata:

Mardhiyyah Ridzuan said...

yana~~
nak jugak!!!!!!!!!!muahahah....
tapi cal0n xde ar....carikan aku s0rang...hihi...

Noor Liana Johari said...
This comment has been removed by the author.
Noor Liana Johari said...

haha...pantang je ko ne...jom2 kawen...

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review