Friday, June 4, 2010

bila org x paham bahasa

Hasil perahan otak Nliana pada 9:02 PM
Salam
Sejak balek umah ne sangat malas nak update blog
Feel nak update tu ada tapi kadang2 malas nak taip
Story kali ne pon sebenarnya dah lama dah jadi
Cuma baru ada feel nak update



Aku sangat bengang kat sorang pompuan ne
Bangang agaknya pompuan tu
Aku cakap bahasa melayu pon dia tak paham
Cakap germany nanti baru dia tau
Aku explain elok2 tak mau dengar
Kan dah tak pasal2 kena maki dengan aku
Aku bukan suka sangat nak maki2 orang ne
Tak elok kan
Tapi sebab pompuan ne dah berjaya buat aku marah
Maka terkeluar segala sumpah seranah
Salah sendiri tapi tak mau mengaku
Lepas tu nak letakkan kesalahan tu dekat orang laen
Bengong ke ape namanya tu?
Kalau kau nak sangat mamat tu
Ambek la wahai pompuan
Aku dah memang takde feel dah kat mamat tu pon
Kisah aku dan dia dah lama berlalu pon
Kisah 4-5 tahun lepas
Tapi padan muka kau jugak
Dah elok2 kau dapat laki yang baek macam dia
Kau carik laki laen
Bila laki yang baru ne buat hal
Kau carik balek dia
Dah tentu2 la dia tak akan terima kau balek
Kalau kau ganggu aku lagi
Memang aku bagi side kick yang 'baek punya' kat kau





0 insan berkata-kata:

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review