Tuesday, June 8, 2010

jerawat

Hasil perahan otak Nliana pada 2:29 AM
Salam
Jerawat
Pening betul kepala ne
Sejak bila pulak jerawat ne mula aktif kat pipi
Banyak pulak tu
Dua2 belah pipi lagi


Adoyaiiiii
Sebelum ne tak penah pulak ada jerawat banyak2 macam ne
Masa mula2 sampai kat rumah
Mama dah tanya
"Kakak, apsal banyak pulak jerawat kat muka ne?Sebelum ne takde pon.Licin je muka"
Uwaaaaaaaaa


Aku pon tak paham
Banyak sangat ke aku pikir sampai naek banyak jerawat kat muka
Aku dah rimas
Tangan ne pulak gatal2 je dia nak menggaru2


Last2 aku godek2 kat google
Petua menghilangkan jerawat + parut
Amek kau
Jumpe banyak yang interesting
Tapi aku try yang ne la
Mix air limau nipis dengan minyak masak
Perghhhhh
Punya la pedih bila letak kat muka
Tapi
Terpaksa tahan jugak la
Esoknya kena cuci muka dengan air asam
Tiap2 malam aku akan try
Check it out!!!

0 insan berkata-kata:

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review