Tuesday, June 8, 2010

outing

Hasil perahan otak Nliana pada 10:46 PM
Salam
Sejak akhir2 ne aku suka betul guna center
Hehe



Arini outing lagi dengan Cik Senah a.k.a adik aku
Ahahaha
Kitorang ne macam2 nama keluar
Cik Milah, Cik Kiah, Cik Eton, Cik Bedah etc
Macam2 ada!!!
Arini jugak aku telah berjaya memaksa Cik Senah belanja aku tengok wayang
Ahahaha(gelak jahat)
Bukan apa
3 movie sebelum ne aku yang keluarkan duit
Kali ne turn kau pulak ye Cik Senah
Sendiri mau ingat la


Semalam masa check showtime kat GSC
Ingat nak tengok Lagenda Budak Setan
Tapi cerita cinta melayu ne semua lebey kurang sama je
So kitorang decided la tengok Kecoh Betul



Ahahahah
Memang best gila la Kecoh Betul
Even kitorang dapat seat 3 baris dari depan
Tapi berbaloi jugak la
Aku gelak punya la kuat
Pedulik hape aku
Ahahahahahah
Best2!!!!



Banyak dialog menarik dalam cite tu
Suka sangat!!!

  1. Kona baring...nak baring balek rumah la woi
  2. Saya nak order pizza yang sekali makan boleh kenyang 3 hari
  3. etc...ahahaha


Dah abeh tengok wayang
Kitorang pergi mencarik jersi bola pulak
Sambil sembang2 dengan amoi yang jaga kedai tu
"U orang pon tengok bola jugak ka?"




Dah tu pergi pulak mencarik sandal baru
Sandal Atlanta kat kedai tu memang cun la
Then ade la lagi yang cantik gak
Tapi we all berdua decided untuk carik sandal SMP kat Tesco SP Selatan
So off to Tesco pulak
Dah sampai sana
Takde la pulak sandal yang dapat menawan kalbu
Naseb baek la kat tempat parking tu ada orang jual2 baju ngan sandal
Aku usha2 baek punya
Terbekenan la pulak dengan 1 sandal ne
Ahahahahahha
Tunggu ape lagi
Rembat la sepasang
20 hengget
Terbang melayang duit aku
Tapi tak kisah la
Sebab aku ne memang pantang jumpa kasut yang cantek menarek
Mesti aku beli punya








0 insan berkata-kata:

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review