Saturday, June 5, 2010

semoga bahagia

Hasil perahan otak Nliana pada 10:47 PM
Salam
Tadi bosan2 tatau nak watpe
Online msn jap pastu alang2 tu bukak la space kat hotmail tu jugak
Usha2 tapi takde pape pon
Memang dah tak aktif semenjak dah putus hubungan sama itu Incik Amat
Incik Amat pon dah macam tak aktif jugak aku tengok
Si Eina kesayangan dia pon dah lama tak online aku tengok tadik
Bulan 12 tahun lepas ada la Incik Amat hantar email kat aku
Tapi bila aku reply, dia tak reply balik pon
Guess mungkin masa tu dia tatau nak watpe kot
Hurm
Tatau la ape cerita terbaru Incik Amat
Mungkin sedang bahagia dengan Eina agaknya
Makbul jugak permintaan dia nak dapat awek yang dekat gila ngan dia
Bagusla kan
Kalau nak harapkan aku, dah la jauh beribu batu






Dunia kita memang berbeza kan Incik Amat
Walau kita cuba nak samakan
Tapi ia tetap berbeza




13 Mei 2008
Dah lama pon berlalu kan tarikh tu
Dah luput ditelan arus masa
Segala memori dah pon hilang
Takde tertinggal walau satu pon







"Amat...Lia mendoakan kebahagiaan Amat dengan Eina..semoga suatu hari nanti kita akan berjumpa semula"


0 insan berkata-kata:

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review