Monday, August 9, 2010

suatu mse dlu

Hasil perahan otak Nliana pada 12:26 AM
terimbas kembali saat pertama kali mengenali awak
awak 'buzz' kte dlu kat ym
mse tu awak letak gmba mse rambut awak yang mcm sarang tebuan tu...hehe
mse tu kte ym kejap je, x lme
lme jgk awak x on9
kte slalu je tggu awak on9
kadang2 tu kecewa jgk ble awak x on9
mse awak dh start praktikal
awak dh rajen ym ngan kte
dr kte x slalu ym, smpi tiap2 mlm kte ym
lps tu, entah mcm mne awak bg fon num awak
awak ckp, klo ade pape msg je
dr kte x rajen sms, smpi tiap2 mlm kte sms
mse tu kte pon terfikir
kan best klo awak jd pasangan idop kte
tp mengenangkan yg kte masih lg ade 'dia'
kte biarkan angan2 kte mcm tu je
awak baek sgt dengan kte
smpikan kte rse xnk kehilangan awak
kte rse idop kte x lengkap ble awak xde
kte selesa sgt ble ngan awak
kte hepi sgt ble ngan awak
ble ngan awak, kte boley jd diri kte yg sebenarnya
kte pon xtau npe
tp kte sedar spe kte
kte tau yg awak bkn hak milik kte
rmi lg yg syg awak kn
mgkn kte x memberi ape2 mkne pon pd awak
tp kte nk awak tau
kte syg awak sgt2
kte xnk kehilangan awak
kte nk awak slalu ngan kte

0 insan berkata-kata:

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review