Wednesday, September 8, 2010

saya...saya...saya

Hasil perahan otak Nliana pada 8:13 PM
saya tak suka orang tipu saya...kalau rasa x mampu nak buat, jangan la janji itu la ini la...lepas tu bagi macam2 alasan...saya dah besar oke...kalau nak buat macam tu kat budak yela kot...ingat saya boleh terima bulat2 ke alasan tu...dah la...saya dah penat hidup macam ne...dah selalu sangat saya makan hati, dah selalu sangat saya mengalah...


saya rindu sangat kat dia...dah sebulan lebih saya tak tengok muka dia dari dekat...tadi saya ada jumpa dengan lelaki yang seiras dengan dia...memang seiras...badan sama besar, sama putih, pakai cermin mata...yang tak sama cuma dekat hidung je...saya perhatikan je lelaki tu...masuk dalam kereta, terus air mata saya jatuh...saya rindu dia sangat2...ya allah, berikanlah saya peluang untuk menatap lagi wajah orang yang saya rindu...

0 insan berkata-kata:

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review