Wednesday, October 6, 2010

jom kawen!!!

Hasil perahan otak Nliana pada 9:08 AM


Jom Kawen!!!!
Hot topic masa rest kelas stokastik petang kelmarin
Starting ngan cite seseorang merisik seseorang yang kitorang senirik tatau kebenarannya
Sampai la ke cite seorang dua yang telah clash & ade kapel baru
Ayat2 menarek sepanjang perbualan berlangsung:

  • Antara kita2 yang tade sape ne, agak2 sape yang akan kawen dlu?
  • Sape la yang nak merisik aku nanti?
  • Tinggal kita jela yang tade sape2 lagi kan?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Masa nak jalan g kat bas, tetiba je ade sambungan...Ingatkan dah abeh

Zihah: Weyhhh...Kah ne tak sabar dah nak kawen
BK: Ahahahahaha...Aku ingatkan dah abes cite tadi...Ade sambungan plak dah
Kah: Dah nak grad ne, mesti ramai yang dah nak kawen...Keje makan nasik minyak jela nanti
BK: Tu la...kita ne asyik makan nasik minyak orang je...Yang sendiri punya tatau la bila
(Suma gelak2 ngan bestnya)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Awak bila plak?Saya dah selamat tunang"
Adehhhh...Ko da tunang tak payah la nak tanya2 macam tu...Sedey tau...Macam tak laku plak(mmg tak laku pon sebab tade orang nak...sob3)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mak cik2: Kakak bila plak nak kenduri?
BK: Kenduri?Hurmmmmm....Agak2 la dalam 5 taon lagi la kot
Mak Cik2: La, apsal lama sangat...Penat ah nak tunggu lama2 ne
BK: Yela...Kakak mne ade calon lagi...Macam mana kakak nak kawen cepat2...Klo ade, dah lama kakak kawen...Ahahahahaha

Dialong ngan mak cik2 masa kenduri taon lepas...BK memang la nak kawen tapi mne ade calon lg...nak kawen ngan sape nanti pon tatau...bila tu lagi la tatau...at this moment, bab2 kawen ne kat list paling last kot...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
p/s: sesape nak kawen sila jemput ye...hehe

1 insan berkata-kata:

Mardhiyyah Ridzuan said...

ahahah...ade sambungan ke wehhh...ahaha...why d0nt...kite pk bukan xlaku or xde orang nak....Tapi DIA nak bagi yang bt0l2 sesuai dengan kite...=D

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review