Tuesday, November 23, 2010

cinta kita di pantai merdeka...oopssss!!!again???

Hasil perahan otak Nliana pada 1:57 PM
Macam bongek je title...Saja nak mencetuskan kontrol besi kat sini...MyEm0.Com


Terima kaseh kepada beliau kerana sudi mengambil ai kat kat stesen bas aritu ye...Thats's sooooooooooo sweet of you...MyEm0.Com


Terima kaseh jugak belanja ai tengok Harry Potter, bawak ai g jenjalan kat Pantai Merdeka and belanja ai makan...Sampai terkantoi dengan mereka2 yang berkenaan...Jangan mereka2 tu pikir yang bukan2 sudah la...Kita kawan je kan3?MyEm0.Com


Bila terfikir balik, rasa macam tak percaya...Macam mana la ai boleh baek dengan beliau...Padahal masa sekolah dulu sikit punya baek ai kutuk2 dia...MyEm0.Com...Nasib U la eh...Sape suruh U jadik ** dulu...Kan dah kena kutuk


Cuma ai tak sangka yang selama ne hidup beliau seperit tu...Gila la ai rasa macam nak nanges je bila beliau stori2 kat ai...Tapi ai tahan jela...Mana macho nanges depan member...Ai ingat hidup ai je yang perit tapi ada lagi yang lagi perit...Hurmmm...Tuhan tu sayangkan kita sebab tu la kita diberi ujian...Hopefully U sabar jela eh...Ai tau U seorang yang kuat kan




[Masa ai bosan2 stadi FRM, ai bukak la youtube nak tengok cite 'Kau Laksana Bulan'...Hehe...Gaya Zul Huzaimy dalam cite tu agak sama la jugak dengan gaya beliau...Ai sangat suka Zul Huzaimy berlakon...MyEm0.Com...Then, ada pulak la dialog ne, " Eh, xpe2...Saya suka je tengok awak marah2 macam ne...Mata saya cakap awak comel bila marah"...Huh!!!Macam lebih kurang la pulak kan dialog ne dengan dialog beliau...MyEm0.Com]




[Kepada mereka2 yang ternampak kami pada hari kejadian, jangan salah sangka pulak ye...Kami hanya kawan...Sekian...Macam la mereka2 tu baca blog ai ne...Haha...Bengong ke apa?]

0 insan berkata-kata:

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review