Saturday, December 4, 2010

Geram...Meluat...Menyampah

Hasil perahan otak Nliana pada 2:55 AM
Salam~




Entri kali ne ditulis dengan penuh perasaan geram, saket hati, meluat, menyampah, nak muntah je rasa dll yang seibu dengannya





Kamu, kamu dan kamu
Kenapa entah dengan kamu2 sekalian
Angin takde, ribut takde, gunung berapi lagi2 la takde
Tiba2 je kamu2 sekalian jadi macam tu
Sungguh ai tak faham
Kalau ada masalah cakap la depan2
Ini tak, ekspresi muka yang paling menyampah di abad ini jugak yang kamu2 sekalian tunjuk
Tapi
Ada ai kesah???
Ai pon sebenarnya dah cukup menyampah tau dengan kamu2 sekalian
Suka cakap pasal cerita yang sama
Suka cakap pasal orang yang sama
Suka cakap pasal benda yang sama
Geli kepala lutut ai dengar tau
Sampai tahap nak muntah kelabu dah pon
Tolong la berhenti
Takde faedah pon
Erghhhhhhhhhhhhhhhh
Bengang!!!!!






[p/s: kepada kamu2 sekalian...syukur saja lepas ne ai dah tak akan nampak batang hidung kamu2 sekalian...sesungguhnya kamu2 sekalian la insan2 bertuah yang saya paling menyampah sekali...bukan senang ai nak menyampah dengan orang...tahniah la kepada kamu2 sekalian kerana telah berjaya menjuarai kategori ai menyampah gila dengan korang kelas 1]

2 insan berkata-kata:

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review