Sunday, January 30, 2011

Sudah Tukar Ka?

Hasil perahan otak Nliana pada 2:06 PM




Salam semua
Macam mana cuaca kat tempat uoollssss semua?
Kat TTDI ne tengah hujan
Tak dapat nak keluar g kedai membeli barang2 masak
Apa pun takde dalam rumah ne
Tinggal megi dengan adik-beradik dia je
Huhu
Lapooooooooooooooo
Dah la semalam makan Kenny Rogers je





Ok la
Bukan nak story pasal tu pun
Hehe
Blog ai dah bertukar!!!!!
Nama pun ai dah tukar baru
Saja suka2
Munajat cinta tu lagu The Rock
Ai suka sangat lagu tu
Tapi ai tukar nama tu bukan sebab tengah bercinta ye sekarang ne
Dengan bestnya ai nak cakap yang ai tak bercinta dengan sape2 ok
Jangan salah tafsir pulak tau
Takde kaitan ok

0 insan berkata-kata:

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review