Tuesday, February 1, 2011

[Contest] Jejaka Terhangat Nak Bagi Henpon Free..!!!

Hasil perahan otak Nliana pada 9:44 PM





Salam...Wow!!!Ada contest yang menarek tertarek



Sebab2 kenapa ai nak menang contest ne:

  1. Sebab this is my first time ever join contest by Jejaka Terhangat...Terharu tak Encik Jejaka?MySpace
  2. Sebab memang nak sangat handphone yang besar punya...Handphone yang ada ne pun kecik je...Macam best lak tayang2 kat orang handphone besar...MySpace
  3. Memang niat di hati nak beli handphone baru tapi duit takde MySpace...Sedih tak???Duit yang ada dalam bank dah banyak habiskan untuk beli keperluan praktikal
  4. Memang nak sangat2 handphone yang pattern2 macam tu...Lebih kurang macam #2 jugak la
  5. Bukan senang orang nak hadiahkan handphone macam Jejaka Terhangat buat ne MySpace



Nak tag 6 orang yang terawal baca entri ne...Jom join!!!!

2 insan berkata-kata:

Jejaka Terhangat said...

JT datang mau mengecheck penyertaan..gudluck yek.=)

Noor Liana Johari said...

tenkiu JT...bg ai mng tau...ehehehe

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review