Saturday, February 26, 2011

CONTEST : PHOTOSHOOT PERCUMA bernilai RM150 anjuran Faridism Photography

Hasil perahan otak Nliana pada 12:10 AM




Lumayan kau
Sape nak bagi free oi
Dari pagi sampai petang pulak tu



Okeyh
Sebab2 kenapa aku perlu menang:
  1. Aku memang suka bergambar walaupun hasil gambar tu tak cantik mana pun. Well, I am not photogenic. Uhuhuhu. Sangat sedih. Sebab tu la tak de sape pun sudi nak ambil gambar aku kot
  2. Aku jeles gila la tengok orang lain ambil gambar best2. Nak suruh orang lain ambilkan, digital camera aku cap ayam je. Nasib baik ada photoshop. Boleh gak edit2 kasi cantik. Dulu ada la sorang tu pernah ambil gambar aku tapi sekali tu jela. Mesti orang tu menyesal kot bawak beg kamera yang berat tu tapi gambar2 aku gila tak menarik. Aku malu kot time tu. Nak mintak dia ambil lagi tapi malu la. Jeles tau aku tengok dia ambil gambar pompuan lain
  3. Bukan senang orang nak bagi free. Aku tak nak la lepaskan peluang ni. Mana la tau ada rezeki kan
  4. Aku memang ada kat KL!!!



Tema:
  • Kalau couple, aku mana ade pakwe lagi. Lain la kalau orang tu sudi jadi pakwe aku jap
  • Dengan kawan2 pun ok jugak sebab aku dah nak habis belajar bulan 5 ni. So, boleh la buat kenangan kan gambar2 tu. Lepas ni semua orang akan bawak haluan masing2 kan. Nak lagi menarik, boleh tak ambil gambar aku konvo bulan 12 nanti kot (itu pun kalau menang la kan)



Tarikh tutup:
1/4/2011




Tag:
Followers aku sekalian

0 insan berkata-kata:

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review