Friday, July 1, 2011

Alhamdulillah, syukur

Hasil perahan otak Nliana pada 10:54 PM
Assalamualaikum

"Tuhan hilangkan kita matahari sebab nak hadiahkan pelangi yang cantik dekat kita"[Errr...Betul ke?Aku pun confuse]


Syukur, Alhamdulillah. Result semester terakhir memang mabelesssssssssssssssss. Thesis aku dapat A-. Memang tak jangka langsung. Berbaloi la usaha aku selama ni kan. Memang tersangat bersyukur.


Bersyukur jugak sebab praktikal pun dapat A. Aku memang risau sangat sebab ex bos aku, si singa betina tu bagi sikit je markah dekat aku. Memang dasar la singa betina tu. Tapi, ape la yang ade pada dia? Macam la dia berkuasa atas segalanya. Kau memang silap la pompuan kalau kau ingat kau boleh dajalkan result praktikal aku.

3 insan berkata-kata:

Si Kechik said...

saya pun dapat A jgk :))

Nobita Sensei said...

Masa praktikal pun dapat bos singa betina.

'Angel' Ina said...

SK: ow, tahniah la gitu

NS: mentang2 kita budak praktikal

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review