Sunday, July 3, 2011

Contest Saya Suka Berimaginasi

Hasil perahan otak Nliana pada 5:19 PM


"Jika anda ditugaskan untuk menyelamatkan dunia, anda ingin kuasa seperti apa dan jelaskan kenapa?"



Aku peminat tegar Dragon Ball dan aku nak kuasa macam Son Goku la. Kenapa? Sebab kuasa aku boleh bertambah setiap kali aku lawan dengan orang2 yang memang jahat tu. So, bila kuasa aku bertambah, senang2 la aku nak menang kan nanti. Lepas tu, aku boleh detect kuasa2 jahat walau di mana pun mereka berada sebab aku boleh detect ki2 diorang. Senang la keje aku kan. Tak payah nak pakai assistant @ secretary nak tolong bagitau aku ada kekacauan. Tak payah jugak nak tunggu orang datang report. Aku boleh detect sendiri je lepas tu p lawan terus. Lepas tu jugak, aku boleh terbang. Cepat jela nanti sampai dekat crime scene tu. Di samping itu juga, aku kan ada kuasa instantaneous movement. Ada crime kat UK ke Germany ke, in a blink of eye aku sampai. Ha, bagus tak aku?


Ok, cukup sikit2 aku mengarut.



Sape nak join sila klik banner

Tarikh tutup:
22 Julai 2011

2 insan berkata-kata:

fiQ'Ra said...

hehe...pandai nye... tq join n gud luck ;)

'Angel' Ina said...

hehe...mmg pandai pun, baru tau ka?tq wat contest jugak...hehe

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review