Sunday, April 29, 2012

Eh Mak Aku Biar Betul?

Hasil perahan otak Nliana pada 12:37 AM
Assalamualaikum
Tadi pergi jalan2 dekat Alor Star
Kitorang singgah satu kedai sebab adik aku nak beli seluar
So, dia masuk dalam kedai dengan mak teh aku
Aku and mak dok usha2 barang dekat luar
Last2 mak aku nampak dulang hantaran yang ada stand tu


Mak: Tengok berapa ringgit
Aku: RM13.90
Mak: Murah jugak. Nanti esok2 nak kawen bla bla bla (x dengar ape mak aku cakap sebab jauh)
Aku: Ok gak ni. Awang suruh tengok2 kan hantaran (cousin aku)
Mak: Bila?
Aku: Hujung tahun ni katanya
Mak: Owh, ntah2 nanti Awang kawen dulu dari hang
Aku: (Speechless macam nak pengsan)



Betul ke mak aku ni?
Tak pernah2 kot

0 insan berkata-kata:

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review