Wednesday, October 3, 2012

Terima kasih kerana mengingatkan

Hasil perahan otak Nliana pada 8:26 PM
Assalamualaikum

Aduhaiiiii kena marah dengan bos sebab solat asar lambat;

Bos: Dah nak balik ke?
Aku: Belum g kak, nak g solat asar dulu
Bos: Haaaaaaaaa???? Tak asar lagi? 6.30 dah ni. Pegi solat cepat. Jangan la lambat2 kan solat


Esoknya, tiba2 nak balik tu dapat keje pulak. 8.15 baru boleh balik. Ingatkan nak sambung buat kat rumah tapi bos pulak rushing suruh siapkan. Ada lagi dialog pasal solat.

Bos: Dah solat dah?
Aku: Solat? Asar ke kak? Dah
Bos: Oh ok.Ni nak dekat pukul 7 dah. Kalau tak solat lagi memang nak kena. Lain kali jangan la lambat2    kan solat. Ade keje pun pegi solat dulu. Takpe, akak ok je

Dah masuk maghrib;

Bos: Jom2 solat maghrib. Tinggal dulu keje tu nanti sambung balik.


Insaf aku seketika

0 insan berkata-kata:

Any Message?

 

One Moment In Time Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review